Per qualsevol dubte o incidència que no sigui relatiu a la identificació digital, per exemple on es troba el tràmit al web, quins són els requisits per fer-ho, quins són els terminis, en quin estat es troba, etc. has d'adreçar-te a l'administració responsable del tràmit en qüestió.

Et facilitem informació de contacte dels diferents organismes per tal que contactis amb la que vols fer el tràmit:

Si tens dubtes o incidències amb la identificació mitjançant l'integrador d'identitats VÀLid, pots consultar:

Quin és el paper del Consorci AOC en la tramitació?

El Consorci AOC proporciona les eines per identificar-te a l'hora de tramitar telemàticament amb les administracions catalanes: l'idCAT Certificat, l'idCAT Mòbil, l'e-TRAM i el VÀLid, que és un aplicatiu que permet identificar-te amb diferents mitjans electrònics (certificats digitals, idCAT Mòbil, cl@ve...). 

Per tant, mentre estàs tramitant amb una administració catalana, per identificar-te, passaràs per la pàgina del VÀLid del Consorci AOC. 

No obstant, l'AOC és l'organisme prestador de les eines d'administració electrònica, però no gestiona ni és el receptor del tràmit que estàs fent. I és per aquest motiu que si tens dubtes o incidències relatius a un tràmit, has d'adreçar-te a l'administració responsable d'aquest.