Tot i que des de l’AOC no oferim solucions de gestió d’expedients al món local, sí que vam analitzar i publicar les solucions que oferia el mercat adaptades a la metodologia e-SET.
A continuació podeu veure el detall de la taula de solucions compatibles revisada per darrera vegada l’any 2019. Aquesta informació es revisarà amb el nou model de gorvernança e-SET que s’ha començat a treballar.
Cal destacar que amb l’actualització de juny del 2019 s’ha incorporat la solució FirmaDoc+Registre Accede d’Aytos Berger-Levrault, i ja són les cinc solucions que presenten un nivell suficient d’adequació funcional amb el mètode de treball e-SET:
- Solució Gestiona d’Espublico (des del gener 2019)
- AnexaClic d’eCityClic (SEMIC) (des del febrer 2018)
- Plataforma d’administració electrònica SIMPLIFICA d’ABSIS Berger-Levrault (des de l’abril 2017)
- Plataforma Genesys d’Audifilm (des del 2016)
I com avancem amb el manteniment i evolució d’aquesta taula?
Una vegada un proveïdor de solucions d’expedients ha treballat en l’adaptació de la seva solució al model e-SET, -seguint la documentació metodològica, els manuals i les especificacions que fixa la taula d’homologació de solucions-, podrà posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de suport perquè li realitzem l’avaluació de la seva solució.
Aquesta avaluació per part de l’AOC és exhaustiva i actualment no té cost pel proveïdor, però només s’inicia quan els treballs d’adaptació estan completament finalitzats per part del proveïdor, i es disposi de la possibilitat de realitzar una avaluació real de la solució al territori.
Una vegada analitzada la solució, i només en el cas que l’avaluació sigui favorable, es passarà a publicar el proveïdor a la taula d’homologació de solucions.